Wednesday 14 March 2012

Apabila rumah blackout....

tadi, ade lah dalam 7jam kot blackout.. dari pukul 9pagi sampai la ke 3.30 ptg.. cuak habes haha . dah la aku cuma duduk dengan adik aku je kat rumah sebab parents dah pergi kerja . baru aku sedar yang selama nie, tak sah kalau duduk rumah tak on TV, tak on lappy, Kipas, dan sebagainya.. apatah lagi nak mandi. Haha. Rasanya macam duduk Kat zaman paleolitik pun ada .

Dengan phonenya habis bateri... Akibat terlalu bosan, aku bergosip2 la dengan adik aku tu haha . Esok mintak2 la jangan jadi lagi macam tadi .

Bila ayah aku balik, dia terus tekan suis ape tah, and then elektrik ade balik ==''
aku pun pelik jugak suis ape yang dia tekan? haha .

Itulah pentingnya kemahiran teknikal. . .
kalau tak ade kemahiran, tak boleh survive haha .

# Dulu tak nak belajar KH teknikal elok2..Bila cikgu ajar main2.. tengok, bila blackout terus tak tahu apa patut buat. Haha . Jadikan ianya pengajaran buat semua . =)

No comments:

Post a Comment

About Us

Recent

Random