Monday 25 March 2013

First Date

Kalau aku cakap ni korang meseti tak pecaye, tapi tulah hakikatnya relationship kitorang. Long distance relationship kekal sampai sekarang <3
3 tahun kot aku couple dengan dia .
Tapi tak penah date, webcam ade la. Bosan dah webcam, real date la pulak :).
Pagi-2 lagi aku dah kejut dia suruh bersiap. Dia bawak sorang kawan lebih kurang sebaya aku la. Takkan dia dari Mentakab tu naik bas sorang-2 pergi Ipoh. Memang aku tak galakkan. Nervouse (lantak la salah eja) yang takpenah dirasakan sebelum ni. Nerves yg lagi teruk daripade nak ambik result PMR dulu. Korang tak rase, cume orang2 yang penah ade long distance ralationship mesti akan rasa perasaan ni on first date .

Nasib baek hotel dia dekat dengan rumah aku. so senang la sikit. (jangan pikir bukan2 la, takdenye aku nak tidor sehotel dengan dia, bukan muhrim). Alhamdulillah hotel dekat so it save money and senang nak jumpe .

Dia sampai dekat pukul 5pm . Aku tunggu belah depan pakcik teksi tu hantar diorang belah belakang. Melilau aku cari dia dalam Aeon, last2 jumpe jugak haha <3 . Then aku bawak dia kat satu hotel, Sebelah Aeon tapi full booking . Cuak gile time tu pikir mane diorang nak tidur. Nasib baik ade lagi 1 hotel untuk diorang menginap . Kalau tak tidur tepi jalan la . Then we makan kat Wendys . Kesian diorang sehari tak makan sebab otw ke sini .

Then dia hantar aku balik rumah. so sweet <3 . nasib baik dia tak sesat jalan balik hotel . 2nd day kitorang akan ade lagi banyak masa dari ni.

No comments:

Post a Comment

About Us

Recent

Random