Sunday 18 November 2012

Holiiday specials

For a week,

aku balik kampungg, at kedah . . Memang shiokk !

For the first day.. we go shopping at alor star . . with my mom, my cousin and my little bro. . That will be a sweet memories.. for me , of course =D. Aku sempat beli some present for my freinds , and kitorang makan sedap2 at satu restoran ni.. siap ade dessert lagi tu ha. =p

then, we shopping baju, accecories, . . sambil tengok2 tempat2 yg cantik. Almaklumlah, dah mcm pelancong Haha.

Jadi budak2 balik mmemang best . . kejar arnab, main kejar2, i really miss my childhood, that makes me don't want to grow up..

on the last day

We went for picnic at TT.Hayun, Yan . . bayangkan.. dah bertahun tahun aku tak mandi air terjun.. and , i really hapy >__< . i wish to go to the sea, cuz ye lah, dah lame tak mandi laut. i hope next time kalau aku balik sana, dapat mandi laut pulak .

No comments:

Post a Comment

About Us

Recent

Random